Vizsgák rendszere 5-8. évfolyamokon

 

A nyolc évfolyamos képzésben résztvevő diákok 6. és 8. évfolyam végén osztályvizsgát tesznek, mely osztályvizsga a következő évfolyamba lépés feltétele. Mindkét évfolyamon a tanév utolsó vizsgahetében kerül sor mind az írásbeli, mind pedig a szóbeli vizsgákra.

A vizsgák célja:

  • vizsgarutin szerzése
  • nagyobb mennyiségű tananyag rendszerezését segítő készségek, technikák fejlesztése
  • megfelelő időbeosztás kialakítása nagy mennyiségű tananyag feldolgozásához
Fontos: az év végi tantárgyi érdemjegyet nem befolyásolja a vizsga érdemjegye, valamint a két érdemjegy nem ugyanaz. 

A vizsgák felépítése:

6. évfolyamon

  • írásbeli vizsga 
  • szóbeli vizsga 10 témakörből (max. 10 perc)
    • 1. feladat: Társalgás két különböző témában
    • 2. feladat: Önálló témakifejtés (promptok/kérdések alapján)

8. évfolyamon

  • írásbeli vizsga (ez egyben szintfelmérő dolgozat is)
  • szóbeli vizsga 10 témakörből (max. 10 perc)
    • 1. feladat: Társalgás két különböző témában
    • 2. feladat: Önálló témakifejtés (képek és promptok alapján)

Megjegyzések